Pokud si nastavíte nějaký cíl a ten se vám podaří zvládnout, věřte, že to je ta nejlepší motivace a nakopne vás zase dál k dalším cílům a metám.

 

Mě toto dohnalo až na podium Mistrovství v bikini fitness, ze kterého jsem si odnesla stříbrnou medaili. Teď si hledám zase další cíle, ale o tom potom.

 

Pokud budete mít takovou motivaci a cíl, bude vám úplně jedno, jak si někdo jiný cvičí a co dělá. Jdete si za svým a máte z toho radost.

 

Začněte cvičit proto, abyste se cítili šťastní a zdraví pro vás samotné. Protože pokud to děláte pro někoho jiného nebo jiné, a ten člověk nebo lidé se ztratí z vašeho dosahu a světa, motivace zmizí spolu s nimi.

 

Se sebou samými ale zůstanete, to vám můžu klidně odpřisáhnout na svůj holý sixpack :D.

 

 

 

 

 

 

JAK DODRŽET

FITNESS PLÁN

 

Lidé obvykle začínají cvičit nebo hubnou z toho důvodu, aby vypadali lépe a byli více atraktivní – hlavně pro druhé. Ne proto, že se oni sami chtějí cítit lépe.

 

Pořád myslíme na to, jak budeme vypadat u moře nebo na Vřesinském koupališti v Ostravě, kde chodí celá Ostrava, a co si o nás ostatní budou myslet. Jasně, dělám to taky. :)

 

Jenže tyto cíle jsou krátkodobé (léto je jen 3 měsíce). Myslete na to jinak. To, že budete vypadat na koupališti dobře a kdekdo se za vámi otočí, berte jako výsledek a zúročení té snahy, ne jako důvod.

 

Budete se cítit lépe sami pro sebe a to je ten pocit, který vám nikdo nevezme, ani když bude blbě čumět a mít hloupé kecy.