3 NEJČASTĚJŠÍ CHYBY ŽEN PŘI CVIČENÍ A HUBNUTÍ

 

Vydáváte ze sebe ve fitku maximum, dodržujete jídelníček i pitný režim a nic moc se neděje? Možná děláte jednu z těchto nejčastějších chyb.

 

Používáte malé váhy

 

Spousta žen si myslí, že když bude dělat dřep se svou vahou, narostou jim obří stehna. Stejně tak, když budou cvičit záda, že budou mít tak velké a široké křídla, že k létání nebudou potřebovat ani redbull.

 

Blbost. Použití těžší váhy sval tonizuje a formuje, současně se také spaluje tuk a tvoří svalová hmota.

 

Ano, tvoří se svalová hmota, ale to chceš! Čím víc svalové hmoty, tím méně tuku. A o to jde, ne?

 

Nebojte se nic, ženské tělo není předurčeno k tomu, aby vypadalo jako Hulk. Ano, existují ženy, které mají obrovské svaly, ale to je zase jiná písnička a věřte, že se v ní nezpívá o přirozeném čistém vývoji svalů.

 

 

 

Málo bílkovin

 

Pro aktivní ženy je pravidlem, že by měly spotřebovat 1,5 – 2g bílkoviny na svou tělesnou hmotnost.

 

To platí jak pro ty, které chtějí zhubnout, tak pro ty, které chtějí nabrat svalovou hmotu.

 

Nemusíte jíst jen kuře a prolívat se proteinem. Bílkoviny jsou i: tvaroh, jogurt, ořechy, čočka, fazole, tofu, atd.

 

Bez správného příjmu bílkovin pouze ztrácíte na svalové hmotě a cvičení je neefektivní.

 

Netrpělivost

 

Trpělivost růže a krásnou postavu přináší. Jen si vezměte – jako dlouho jste necvičily, tloustly a zanedbávaly své tělo?

 

Počítáte to v letech? A to chcete zhubnout za měsíc, ideálně za týden?

 

Ne, to bohužel nejde. Všechno má svůj čas. A pokud má být výsledek trvalý, nespěchejte na něj.

 

Svůj trénink byste měli měnit plus mínus vždy po 6ti týdnech. U udržovacích cvičení své tělo čas od času překvapte nezvyklou aktivitou. Ať si nemyslí :)

 

Takže: váhy, protein a trpělivost. To zase není tak moc věcí, ne?