PROČ NEHUBNU?

 

Myslíte si, že dobře jíte, cvičíte a pořád to není ono? Můžete dělat nějakou z těchto nejčastějších chyb.

 

Málo jíte

 

Aha, to zní jako blbost, že? Tak já skoro nejím a nehubnu? To je divné.

 

Ne, není. Tím, že málo jíte, zpomalujete svůj metabolismus a nutíte tělo dělat si zásoby pro případ nouze. Ideální je jíst co 3 hodiny.

 

Málo pijete

 

Hlad je převlečená žízeň. Sníte, na co přijdete, ale jen proto, že máte žízeň, ne hlad.

 

Ideálně ještě slané brambůrky. Pozor na to. Voda také vyplavuje toxiny z vašeho těla. Vypijte 2-3 l denně.

 

Dieta

 

Jste zrovna na nějaké nízkosacharidové nebo nízkotučné dietě. Nezapomínejte ale na celozrnné výrobky, vlákninu a zdravé tuky. Toto tělo potřebuje i v dietě.

 

Nesnídáte

 

Snídaně je základ.

 

Pokud nesnídáte, nenastartujete svůj metabolismus. Snídaně by měla být bohatá na vlákninu a bílkoviny.

 

Restaurace

 

Taky si rádi zajdete s přítelem nebo přítelkyní na oběd nebo dobrou večeři při svíčkách?

 

V restauraci nikdy nevidíte kuchaři pod ruku. Používají přidané cukry, spoustu koření, různá éčka, chemikálie a ideálně přepálený tuk.

 

Pokud už jdete ven, dejte si třeba čerstvý salát, steak nebo taková jídla, která nemají hodně přísad.

 

Dietní potraviny

 

Cokoli bez tuku, dietní nebo bez cukru je naloženo extra chemikálií pro lepší chuť.

 

Proto se raději držte od všeho, co má tento popisek v názvu. Pozor si dejte také na takové vychytávky jakou jsou muslli tyčinky nebo bebe dobré ráno.

 

Bebe dobré ráno = energie na celé dopoledne. To znamená, že min 4 hodiny po tom se na jídlo nesmíte ani podívat. Ruku na srdce – vám stačí jeden balíček na celé dopoledne? Mě ne. Proto to nejím. A už vůbec ne jako zdravou sladkost v průběhu dne.

 

Málo svalové hmoty

 

Více svalové hmoty zvyšuje spalování kalorií a zrychluje metabolismus. Takže čím více svalů, tím větší motor na spalování všeho dobrého, co vám spadne do žaludku.

 

Takže se opravdu nebojte tu činku zvednout. Ona vám neublíží, pokud vás nezavalí… :)