VÁŽENÍ BEZ VÁHY

 

Ne vždy se dá poznat, jestli jste zhubli tím, že se postavíte na váhu. Pokud jste během cvičení získali nějakou svalovou hmotu – což jste určitě získali, může to být matoucí.

 

Pak si úbytek váhy můžete zkontrolovat i jinými způsoby.

 

Spousta lidí se také váží přímo po tréninku, kdy máte svaly napumpované a vážíte více. Pokud se potřebujete vážit, tak vždy ráno.

 

Staré kalhoty

 

Taky máte ve skříni takové ty staré rifle, které jste už nemohli obléknout, ale natolik je milujete, že je chcete nosit a jsou jednou z motivací, které vás ke cvičení přivedli?

 

Super, zkuste se do nich nacpat, a další týden znovu a znovu – cože? Už jsou vám akorát? Bod pro vás ;)

 

Selfie - vyfoťte se :)

 

Před a po. Ideální pro vaši kontrolu. Foťte se klidně každý týden třeba v neděli, změřte se a sledujte pokroky.

 

Navíc to budete mít pěkně zdokumentováno a můžete se pak pochlubit tou první a poslední a posbírat tak spousty lajků na facu.

 

Mysl

 

Naslouchejte svému tělu.

 

Pokud zaznamenáte, že se cítíte lépe, je jasné, že výsledky se už dostavují.

 

Gratuluji :)